091220

Hejsan!

Vi har besök just nu, så var tvungen att gå hem från Emme =(
Ikväll ska vi iallfall baka knäck och julgodis :)<3

Imorgon vill jag åka ut till birsta och köpa julklapp till Emme, men, det stora problemet:
''Vem ska skjutsa?'' Hm.. Förhoppningsvis så lyckas jag övertala pappa, för mamma jobbar.. Annars kanske man kommer iväg på Onsdag? Fast då vill man förstås bara sova, och njuta av jullovet!

Hehe:-P
På tisdag är det iallafall dags att klä granen! Gud, börjar få riktigt mycket julkänsla nu :)

Synd att man inte kan fota nu, för blev plötsligt väldigt sugen på det, hehe :-P

Insåg plötsligt att jag aldrig berättat om jag bor i lägenhet eller hus! Men jag bor i ett hus, med mysig trädgård :)


Nu ska jag nog gå ner och vara lite social!



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0