800

Lyckades missa 800-inlägg! Men ska fira lite så där i efterskott iallafall, hehe.. Ska köra gissa-tävling! Skriv bildnummer och vem du tror det är i en kommentar!
Svar på frågorna finns i något av tidigare inlägg, då alla som är med på bilderna har blivit nämnda förut..



Bildnummer:1. Jag rider.. LEDTRÅD: Ridläger


Bildnummer: 2. Hästen heter.. LEDTRÅD: Travskolan


Bildnummer: 3. Vad heter hamstern? LEDTRÅD: För lätt då..


Bildnummer: 4. Vem är detta? LEDTRÅD: Länge sen..


Bildnummer: 5. Vems vantar? LEDTRÅD: Bortglömda..


Bildnummer: 6. Vem? LEDTRÅD: Jättefin!


Bildnummer:7. Vem? LEDTRÅD: :)


Bildnummer:8. Vilken kisse är detta? LEDTRÅD: <33


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

1: Pjakkur ( vet inte hur han stavas då)



2:Russin<3



3:Rosa



4: Du=)



5:Din vante



6:FULA jag , vackert hår ja hade på bilden då=P



7:Alva



8: Skorpan=)

2009-12-09 @ 14:42:50
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0