Aja

Goodmorning!

Vem är uppe såhär dags igentligen? Antagligen bara jag! Men kunde inte sova, så har duschat nu, och då är det extremt omöjligt att sova igen!

Måste förklara ''jag-räknar-ner'' inlägget, för vad jag menade var att jag ska jullov idag, men har inte fått det riktigt än! Fast igentligen kan man ju säga det, för igår pysslade vi hela dagen och idag ska vi se på julshowen! Ganska onödigt, då man lika gärna kunde ha varit hemma och fått lov tidigare! För vem får lov på en onsdag? Hörde att vi skulle börja på en torsdag också! Ehm.. Varför? Skumt..
Jag hade hellre tagit hem någon uppgift och gjort hemma under lovet och fått lov på fredag, istället för att måsta gå måndag, tisdag också! För igentligen är det bara onödigt, man måste kliva upp tidigt, vara i skolan hela dagen och man gör inte ens något! Nää, helt obegripligt varför dom bestämt det..

Vad tycker du??

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0