Allmänt tråk

Orkade inte blogga i eftermiddags, men kan ju skriva något tråkigt nu..

Innebandyträningen gick bra iallfall, ännu en ny tjej :)

Vi körde först hörn-grejs, då ska man typ passa till varandra och göra mål, haha, svårt att förklara!
Sedan spelade vi, vi delades upp i fyra lag idag (två ute samtidigt och så byter man efter ca 3,5 min)
:)

Om en stund ska jag se på ''Svenska hjältar-galan'' :)

Våran klass har förresten blivit uttagna till ''Vi i femman'' :D
Jätteroligt, speciellt eftersom andra klassen också gick vidare (vi är uppdelade i A & B)
Så nu är alla jätteglada :)

Idag bjöd Emme och jag klassen på chokladbollarna vi bakade i fredags, man måste ju vara snäll vid jul så man får många julklappar, haha!
Det uppskattades iallafall :)



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0