''Bakmaraton''

Hejsan hejsan!

Lucian gick bra, och efteråt fikade vi, och åt lunch. Tjugo i elva gick vi hem till Emme :)
Vi bakade först kladdkakemuffins, sedan tittade vi på sällskapsresan 2 en stund medans vi väntade på att Emmes mamma skulle komma hem med mer socker. När hon kommit hem blev det chokladbollar, sedan cornflakes med choklad. Ut på bron med dom! Sedan bakade vi ljusa muffins med chokladglasyr, och sedan blev det pepparkakor. Medans vi hållde på med pepparkakorna ringde Ludvig och William (två killar i klassen) och frågade om vi red idag! Dom hade alltså gått upp till stallet, hehe :-P Emme sa att dom kunde komma hit istället.
När dom kommit och vi misslyckats med två plåtar pepparkakor bakade vi kokoskakor, men dom skulle man klicka ut på formen, men dom gled bara ihop! Då hällde vi ut allt och skärde bitar när dom kommit ut ur ungnen. Sedan gick till Alvas skola, och sedan vidare ner till Konsum där vi köpte julmust :) Sedan skulle vi hälsa på Carro (tjej i klassen) men hon var inte hemma.. Då var jag tvungen att gå hem, och nu sitter jag här, haha!



Kladdkakemuffinsen
egenfotad

Chokladbollar
Egenfotad

Cornflakes m. choklad
bild google



Inte riktigt som våra ljusa muffins med chokladglasyr,
men bästa bilden jag hittade!
Bild google


Pepparkakor
bild google


Riktigt såhär snygga var inte våra..
Bild google






Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0