Bara snön som saknas..

Nu är det bara snön som saknas för att jag ska få riktig julkänsla. Men, vart är snön? Det är faktist åttonde december nu, och det är ändå fortfarande grönt ute! Naturen verkar inte ha någon som helst hänsyn till våra traditioner, och att det helst ska vara snö ute vid en av dom.. Annars kan ju inte tomten komma fram med sina renar, haha!

Nej, men bara man fick lite snö så skulle allt vara pefekt! Mitt liv känns väldigt bra just nu, trots äcklig skollunch, långa skoldagar och utebliven snö:P

Men imorgon slipper vi långdag och får gå hem efter gympan (vanlig tid ca) jätteskönt! Och sedan på torsdag har vi lucia på kvällen för föräldrarna, fast då måste vi stanna kvar till halv fyra, fast jag brukar ändå ha långdag då så det spelar ingen större roll. Men måste tyvärr skippa ridningen, blir för tajt mellan den och lucian, men vi har teori, så missar inte så mycket, hehe :-P Fast teori är viktigt, det är det! Men, det är inte alltid jätteroligt..
På fredag slutar vi redan kl 11, såå  skööönt<3 (för att vi hade långdag tors, vissa har på tis och vissa tors, beror på vilket tillval man valt, så får vara ledig för ingenting, hehe :-P


Något som saknas..

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

sv; och det blev as fint=)

2009-12-08 @ 16:56:25
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0