Bilder o text

Hejsan!

Det var en tjej som var sjuk, hon som red Blondie, och då fick jag rida istället för henne :)
Vi red barbacka (utan sadel) i ridhuset. Blondie gick bra för att va utan spö, men annars hade jag antagligen inte varit lika nöjd.. Hon var lat i skritten, men traven gick bättre även fast hon gärna saktade av om jag inte passade henne. Men skumpade nästan av, hennes trav var hemsk! Och på manken hade hon en stor knöl typ, ajaj..
Men galoppen var godkänd iallafall, även fast man knappt fick utrymme till att galoppera eftersom vi var så många i ridhuset. När vi ridit klart skrittade vi ut på stallplanen och så tog en tjej kort på oss:)


Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se


Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se
Fler bilder kommer!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0