Cilla

Idag hade jag Cilla på ridningen, vi körde bommar och balans :)

Vi skulle först släppa tyglarna och skritta, men när vi travade skulle inte jag släppa tyglarna (Cilla är viktkänslig)
Sedan knöt dom andra knut på tyglarna, och fick rida så resten av lektionen. Dom andra travade även över bommar utan att hålla i tyglarna! På slutet körde vi en bom-bana i lättsits, det var roligt fast kom för nära dock..  Hm.. Gick ganska bra idag, tycker jag :)


Cilla är skimmeln längst fram på bilden

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

HEJ PÅ DIG ! Hoppas att du har haft en bra dag. Det vore kul om VI kunde följa varandra med bloglovin, för jag gillar din blogg ;) Hör av dig om du är intressenade, så kan vi lägga till vanadra :DKRAM

2009-12-03 @ 20:28:44
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0