Dålig uppdatering idag

Jag är väldigt ledsen för den dåliga uppdateringen idag, men har inte orkat.. Jag har iallafall börjat rita lite på ritplattan, som ni ska få se när den är klar :)  Dock kan det ju ta ett tag, men..

Nu så passar jag kusinerna, dom kikar på ''Alvin & gänget'' hehe :-P Eller om dom stuckit ner, tyckte jag hörde någon skratta där nere.

Vi väntar på tomten, men tror inte Isak och Nora fattat att tomten ska komma idag OCKSÅ, haha :-P Men nog kommer ''tomten'' alltid, en morfar blir det iallafall alltid! Han var nyss uppe och lånade ett läppstift och en fickspegel av mig.

Nu ska jag gå ner och vara lite social, man träffar ju busungarna så sällan!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0