Första

Godmorgon! :)

Hade svårt att sova inatt, men när jag skulle kliva upp orkade jag inte, haha :-P
Sov till kvart i inna jag lyckades masa (stavas så?) mig upp ur sängen och äta frukost :-P


Idag är det då första december, myyysigt!<3

Alva www.alvasjungerochdansar.blogg.se hade ett så sött alarm till imorse, såhär:
''CHOKLADKALENDER OCH MILEY-KALENDER 06:20

Haha, gullunge<3

Fast när jag gick ner för att äta frukost så hade hon tydligen ändå  glömt kalendrarna, hihi :)
Men alla är ju trött på morgonen, särskilt jag känner jag *gääsp!*

Men .. juste, slipper packa väskan idag, sköönt! Men, något måste man altid göra :-P

Haha, slutar tidigt idag, och har läxa att göra då.. :(


Ser ni dom tre delarna: Asfalt, vatten och gräs?


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0