Fyra

Vi hade jätteroligt på bandy-DM idag! :) Visserligen vann vi inte, men vi kom fyra! Vissa tog ganska hårt på att vi förlorade från början, men sedan insåg alla att vi hade ju kommit jättelångt, alla spelar ju inte innebandy! (räknar mig själv till inte-spelar, är ju ny)

Vi tog bussen till skolan imorse, och spelade match nästan på engång, den vann vi med .. Ingen anning, men vi vann iallafall!
Andra matchen var inte förren typ 2,5 h (h=timme) senare, så vi hann både vara nere på Ica tre gånger, hehe, spela spel och läsa lite böcker, samt ha allsång i duschen! Sedan var det dags igen, även denna match vann vi :)

Medans vi väntade på nästa match (även nu fick vi vänta 1 h innan vi skulle spela, vi pratade med dom som bytte om i samma omklädningsrum som oss, jättetrevliga tjejer!

Men då var det dags för semifinal, och det gick väl sådär..
Vi förlorade, ingen anning med vad, men det gjorde att vi skulle spela mot ett annat lag om tredjepris.
Vi förlorade tyvärr då, men alla var jätteduktiga och gjorde sitt bästa, så alla borde vara jättenöjda!

Och akta er, nästa år tar vi er!
Tredje gången gillt vet ni..


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0