Häst på rymmen!


Bild:Jag (inte hästen som rymde)
När vi åkte i backen igår, och skulle ta sista åket innan vi gick hem, såg jag en brun häst med täcke springa förbi utan ryttare! Sara såg inte den men när jag berättat så började vi springa efter den, men då hade den förstås kommit långt. Vi sprang runt lite på vägarna, men det är ganska svårt att leta efter en häst eftersom man inte vet vilken väg den tar! Tillslut gick vi tillbaks till gatan där vi började, och då hörde vi en tant säga:
''Hittade dom hästen? Vad bra!''

Och sedan frågade hon oss om vi letade efter hästen och sa att den kommit tillrätta.

Vi vet inte vilken hästen var som rymde, bara att det var en brun häst..


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0