Innebandy

Hejsan!

Hann tyvärr inte blogga när jag kommit hem, men bloggar nu iallafall!

Gick bra på träningen, är inte nyast längre faktist, det började en ny tjej idag, jätteduktig! :)

Imorgon är det Innebandy-DM, vi ska åka till en annan skola, så blir borta hela dagen.. Är tyvärr inte säker på att jag hinner tillbaks till ridningen, beror på..

Hoppas kan man alltid iallafall! :)

Nu ska jag checka av alla så dom kommer med bussen imorgon (innebandy):)

TREVLIG KVÄLL!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Farmor

Hej Emma!

Det var roligt att ni kom i går. Hälsa pappa att datorn funkar bra, men det gick inte skicka svar på meddelandet med de fina bilderna han skickade mig. Hoppas detta kommer till dig.



KRAM från mig till er alla. Farmor och Moa.

2009-12-06 @ 11:21:23

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0