Jag är rädd

Godmorgon!

Är vaken tidigt för att hinna med allt, blir så när jag är nervös, hehe :-P

Drömde en hemsk dröm inatt, Alva försvann..
Uff, något sådant vill jag absolut inte drömma igen!

Hoppas jag inte svimmar idag, igår gick det ju bra men man vet ju aldrig! Fast har ju inga större planer på att svimma, så man får hoppas att man slipper det, ingen erfarenhet som jag vill vara med om direkt!

Var livrädd när jag skulle hämta tidningen imorse, behöver inte direkt gå långt, men kutar dit ändå, för känns som om någon iaktar mig, jätteläskigt!!

Igår gjorde jag iallafall något oläskigt, (finns säkert inget ord som heter så men aja) jag såg på nobelfesten och när jag tröttnat blev det Svensson,Svensson innan jag somnade:-P

Idag ska jag hem till Emme iallafall, sover dock inte över men ska vara där iallafall :)

Om jag skulle se en sån där skulle jag garanterat svimma!

Bild från google

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0