Jag fick mandeln - igen!

Nu har jag slått in den sista julklappen, varit ute och åkt pulka med pappa och Alva och fått mandeln i gröten! Det får jag faktist varje år, hehe :-P Men aldrig slår det jag önskar in, haha :P

Har precis duschat och bytt om, vi ska fara om en stund :)

I år firar vi hos mormor och morfar, men imorgon kommer alla (mormor, morfar, farmor,farfar, inger, hon är min låtsasfarmor, våra kusiner och deras föräldrar) hem till oss så firar vi här en dag försent:-P

Jag kommer inte att blogga något mer idag, men imorgon ska ni få se vad jag fick :)

GOD JUL & TREVLIG JULAFTON!!<33


Alva när vi bakade pepparkakshus! :-P


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0