Kan inte dansa

Heej!

Jag är tillbaks nu.

Det gick bra för Alva på dansen, hon var jätteduktig och det var alla andra också! Jättefint dansnummer, hon blir bättre och bättre för varje år! Dom minsta barnen var så söta, alla hade diadem med pinnar och en boll längst upp, så sött!<3

Jag kan dock inte dansa, ska inte ens försöka..

När vi kommit hem fikade vi en snabbis och sedan for jag upp till ridskolan.

Om vad vi ska göra får ni veta imorgon!


Haha, snyggt! Har ramlat i backen, tydligen..

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

haha snygg bild^^ ponnysarna hade ett lite lucia tåg på travet idag=) papap berättade, jag önskade att jag hade kunnat varit där....

2009-12-12 @ 17:57:06
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: sara

sv; okej^^ va bra=D

2009-12-12 @ 18:00:26
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0