Min vante!

Idag när vi åkte slalom så tappade jag min vante i liften, och då hoppade vi av för att ta upp den,men det var någon som redan¨plockat upp den och gav den då till Emme. Men klanten jag lyckades förstås ramla i djupsnön på sidan om liften, och kom inte upp! Emme som var på andra sidan liften var ju inte till så stor hjälp hon heller. Så hon fick åka ner och sedan ta liften upp medans jag satt och väntade, var jättepinsamt, alla glodde på mig! Men när Emme kom och jag fick tillbaks min vante lyckades jag ta mig upp iallafall, och sedan var det bara att åka ner!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

har inte du tappat vanten en annan gång också?

2009-12-26 @ 21:31:45
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0