Mysig morgon trots vissa problem

Imorse följde jag med Sara www.sarabubbis.blogg.se till Baloo :)

Det var iskallt ute så hade på mig massa lager med kläder.

Först när vi kom dit så fick vi inte upp dörren, men efter några försök gled den tillslut upp! Fick då kika på kaninen som flyttat dit, jättesöt!

Sedan fick vi förstås inte ut Baloo ur hagen, för alla hästar utom Baloo ville komma fram, jippie!!  Men tillslut fick vi iallafall in honom och kunde därefter göra iordning han.
Vi red barbacka i padocken, men vi fick typ sick-sacka över ridbanan för det var knaperis.

Han var jättemysig och go<33

Sedan ställde vi upp han och fotade:)


Men när vi skulle ta in han i hagen igen så hade hagen pajat och en häst stog typ hälften ute ur hagen, (tråden låg på backen) och sedan sprang den upp i en gång som finns emellan två hagar. Jag tog då en tråd och satte för utgången ur gången, medans Sara sprang till stallet så någon kunde hjälpa oss! Tjejen som kom hämtade hästen och medans Sara höll i den lagade hon staketet, sedan släppte hon in hästen.


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0