Några avsnitt av Svensson,Svensson

Dom senaste dagarna har vi varje kväll sett ett eller två avsnitt av Svensson,Svensson, tycker det är väldigt mysigt, annars träffas man ju nästan bara vid måltiderna.
Vi har även spelat spel! Monopoly City, vi fick det i julklapp :) Jätteroligt och kult spel, särskilt auktionerna! Fast ett minus var förstås att jag blev ruinerad´, men nästa gång ska jag inte slösa lika mycket, fast man kan ju undra hur det kommer att gå..

Fick ett nytt tangentbord + mus idag av mamma o pappa:) Något jag behövde, det som jag använder nu har nämligen ingen mus utan bara en scroll-sak och klick-grejen på sidan! Visserligen har jag vant mig nu, men det är extremt jobbigt när man pratar i telefon samtidigt som man sitter vid datorn, vilket jag gör ganska ofta..

Dags att sova, godnatt!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0