NYÅRSAFTON!

..And a happy new year!

Jahapp! Idag var det då nyårsafton, och 2009 lider mot sitt slut. Framför oss väntar 2010 men förhoppningar, men kanske också sorg ? Ja, vad 2010 har att innebära vet vi inte förren om ett år, då jag kanske sitter och undrar över 2011 ? Ja, livet är ett mysterium, men jag vet iallafall att det idag är sista dan för 2009! Har faktist undrat över en sak, vi kan ju förkorta 2009 med 09, men hur gör man med 2010 ? Då blir det ju 10, och .. skumt.. Aja, man märk väl det, om ingen vet, oj! Rimmar bra idag :P

Idag ska familjen iväg och åks pulka eller skridskor iallafall, och ikväll ska vi till kusinerna :)

Ska bjuda på några bilder från 09 :)








Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0