Olyckor

Hejsan!

Nu var ridningen slut för i år då, tråkigt nog..

Jag hade Merlin idag, och det var dressyr.
Men när vi skulle leda in hästarna i ridhuset kom Cilla och Capten för nära varandra och började sparka på varandra, sedan backade Cilla in i Merlin! Blev lite kaos där men hästarna blev snabbt infångade.

Sedan när lektionen nästan precis börjat så.. Vet faktist inte riktigt vad som hände, om Capten började bocka eller något, Emme ramlade iallafall av! Blev livrädd, för man hörde en riktig duns, men det gick bra, fast hon kommer att få ett rejält blåmärke! Hon gick supersnyggt sen, som en gammal tant med ont i ryggen!


Men sedan gick det bra på ridningen, vi körde skänkelvikning på ena långsidan och sedan slalom mellan koner först i skritt och sedan trav. Sedan blev det gallopp på volt och därefter på fyrkantsspåret :)


Tingeling hoppar, inte jag som rider.
Hittade ingen bild på Merlin.

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen pågår !

Är du sugen på att tävla ?

Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna härliga priser :)



Gå bara in på det här inlägget:



http://bornlate.blogg.se/2009/december/tavling-hos-born-bornis-late.html



Och gör som där står, så är med och tävlar :)

2009-12-18 @ 01:31:12
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: sara

jag hittade inte heller nån på Merlin

2009-12-18 @ 14:23:07
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0