Ridskolan

Loggar bara in en snabbis nu, ska snart upp till ridskolan :)

Sara och jag gick ner till ponnysarna, men det började regna så vi gick hem till Sara och spelade först ''Mitt djursjukhus'' och sedan ''My horse and me 2''

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så han kan skjutsa upp mig till ridskolan, kan ju roa mig med att ringa Emme www.emmebloggare.blogg.se och höra hur det gick på bandymatchen (vi hade bandymatch men jag har inte varit med tillräckligt länge än)

Förresten så har det kommit en ny ponny till travskolan, för att ersätta Russin.. Den är också ett russ, ganska lig Russin eller Hilda (stog på travskolan förut) en valack :)
Vi vet dock inte vad den heter..

SKREVS CA KVART I 3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0