Styr mina drömmar

Inatt drömde jag väldigt mystiskt.. Jag åt glass, och den försvann inte när jag precis skulle ta första tuggan, utan jag kände smaken, visste tillochmed vilken smak det var! Jag bestämde själv när jag ville äta och den försvann inte utan fanns kvar i min hand..

Sedan letade jag efter min jacka, och bad någon att stanna, och när jag tillslut hittade min jacka så såg jag att Angelica hade stannat kvar och väntat på mig, att hon inte försvunnit!

Jag kunde bestämma själv vad jag skulle göra, det var så coolt!

Fattar inte riktigt hur jag gjorde, vet bara att jag gjorde det, känns väldigt coolt..


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0