TEST

Var kommer du ifrån? Sverige
Heter? Emma
Tycker du om någon just nu? Japp
Jag samlar på? Inget
Gröna eller röda äpplen? Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, blir inte arg så ofta heller..
Vilken tid gick du upp idag ? Vid nio-tiden, sooovmorgon<3
Har du sovit i din egna säng inatt ? Japp
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Antingen : ''Heeeeeeeeeeej!'' eller ''Hej.'' eller så blir det : ' Hej det är Emma.''
Vad ska du göra ikväll?  Inget direkt

Vad vill du bli när du blir stor? Kanske fotograf..
Är det okej att gråta? Pinsamt på skolan
När grät du senast? Ingen anning
 Vilken årstid tycker du bäst om? Sommarn, fast vintern är mysig<3
Bär du glasögon eller linser? Nej

Har du piercing? Nej
Har du tatuering? Nej
Är du bra på att laga mat? NEJ!
Gillar du att dansa? Nää

Vilken är din favoritglass? Olika, beror på.. :-P
Tror du på ett liv efter döden? Typ..
Är du morgon eller kvällsmänniska?  Beror på..
Vilka hårfärger har du haft? Bara min vanliga, tråkiga..
Är du beroende av något ?  Knappast igentligen något beroende, men gillar saker med tyngd, haha
Brukar du bädda sängen? Ja
Vad var det senaste du sa? ''Ehm..'' 
vem kramade du senast?
Mamma
saknar du någon ?  Inte just nu..


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0