Trött på jul?

Jag är faktist riktigt glad att julen är slut för i år! Blir så mycket man får och så, och tillslut blir det riktigt jobbigt! Usch! Extremt dålig motivering, men säger bara hur jag känner, och vem vet, kanske håller just du med mig?

Men nu blir det inga fler klappar i år! Men snart är det nyårsafton, bästa dagen på året? Nja.. Men det är så mysigt tycker jag! Ska fota raketerna i år också, så man har något att visa :)

Jag har iallafall fått lite mer julklappar, twilight & new-moon soundtrack, nageldekorationer m.m, presentkort o pengar :)

Är jättenöjd och glad med julklapparna i år, så tack så jättemycket till alla nära och kära! Tycker det är så mysigt vid jul när man får träffa alla och ha trevligt :)

På tal om främmande så kanske jag borde gå ner och hålla folk sällskap, man ska inte slösa bort tiden, det är den alldeles för kort för!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

äru trött på julen:O?

2009-12-25 @ 20:02:10
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Mamma

För många julklappar??? Å, vad det kommer att bli billigt nästa år :-)))

2009-12-26 @ 13:29:59

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0