Tröttast

*Gääsp!*
Gud, så trött jag är! om jag inte var tvungen att gå upp hade jag sovit några timmar till..
Har ingen motivation att gå upp på morgonen längre, nu när vi inte släpper ut längre. Nu är det bara skola, skola och skola! Tur nog är det snart jullov, och det är väll det som gör att jag övertaget orkar släpa mig upp ur sängen på morgonen..

Slutpratat om det nu, inte så roligt att höra på, eller?

Idag är det dags för träning igen, men hinner väll blogga innan dess antar jag :)


Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Farmor

Hej och tack för det fina julkortet jag fick i dag.Det blir ju en vit jul i år och det är jättekul.Hoppas bara kylan ger med sig i alla fall.Jag ska baka lite i helgen och åka ut till Birsta och köpa julklappar.

Ha det så bra så hörs vi snart.Klä på er ordentligt,när ni går ut.Kram o.hälsa Alva ,mamma o pappa.

2009-12-18 @ 11:45:55

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0