´´Ute är mörkt och kallt..``

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från skolan, brr.. så kallt ute!
Idag har vi mest tränat till lucia, har bara haft två lektioner, skönt att slippa dom! :)
Är lite nervös över att vi ska ha levande ljus, förra året var det jättemånga som svimmade, och så..
Vi tränade med ljusen idag iallafall, och det gick bra, ända som hände var att Silje tappade sitt ljus i golvet så det pajade, men det var ju inte så farligt direkt..

Kändes lite konstigt att gå hem istället för att åka/gå till stallet, men, men.. Idag hinner vi ju inte!

Imorgon ska jag och Emme www.emmebloggare.blogg.se kanske ha ''bakmaraton'' hehe, vilket går ut på att vi ska baka hela dagen! Vi slutar ju tidigt då också.
 Sover ev. över hos henne också :)


Nu ska jag duscha och fixa håret innan jag ska upp till skolan :)



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0