Min midsommar!

Hej :) Nu tänkte ja berätta om min midsommar ;P
Vid halv 1 (ca) åkte vi upp till stugan, beskrivning av stugan: Ett kök o ett sovrum, Stor tomt och en sjö ca 50 meter bort ;P Grillplats, utedass *usch!* vedbod & gungor ;P
Jah, när vi kom dit var dom andra redan där ;P Jaaah, vi fikade bullar o kakor, vädret var dock inte på topp, det regna ;P Svensk midsommar! ;P Hahaha xD Men vi hade trevligt ändå! Min yngsta kusin var för gullig, (hon fyller tre nu till hösten) hon gunga (lr nån putta på när hon gunga då^^) o så satt hon där o sjöng heeeela tiden xP Hahahaha ;P Typ i tjugo min hållde hon på att sjunga, lalalalalalala hela tiden ;P Hahahaha ;P Men hon var ju för söt ;P<3 Jaaah, sen grilla vi kött o åt meloner o potatisallad till ;P Mummms<3 XD Efteråt fick vi jordgubbstårta, den var jättegod!<3 ;P Sen åt vi godis och körde frågor från ett papper ;P Laget ja var me i vann:D ;P ^^ X) Sen satt vi framför elden o grilla marchmallows ;) En riktigit lyckad midsommar trots det dåliga vädret!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0