Talang 2009 ikväll

Hejhej! Tänkte väll berätta om min dag lite xD Haha ;) Jah, hade läxförhör på skolan gikc bra (tror ja iaf) haha xD Åt äckli lunch sen och hade drama xP Sen gick ja & Sara till Travskolan, först mockade vi, sen borstade vi hästisarna och sen fick vi gå ut me dom & beta, Sara gick ut me Gustav & ja me Kompis <3 Haha xD Men Kompis blev jobbig (Kan inte riktigt beskriva, mamma & pappa läser ju bloggen:O) Hahahaha xP Och då fick ja beta me Salle en stund ist... Ja iaf så när vi skulle stänga stallet så flög tre små fåglar in i stallet, så vi var tvungna att försöka få ut dom^^ *Skrattatack*  Nu ska ja ja vet faktist inte, nått skoj hittar ja säkert på iaf!Hahaha xD Skulle vilja visa lite bilder, det kan man ju göra xP
Jooh, en skojig sak!  Ni får gissa vad det är för nått på bilderna, asså namn och så! Svara på dom här frågorna där man kommenterer
Vad är det för nått? (människa, djur ja va som helst)

Vad heter det?

Kommentera bilden!

Hahaha xD

Fortsätt gissa- Ja avslöjar inget!

Gissa gissa xD

Jajaja, kan avslöja en sak- Det ja visar har visats på bloggen förut!

Jajaja, ja kan leta upp en lätt bild!

Ja vet ja vet, som vanligt e ja lat & orkar inte rotera bilden^^

Bild på Kompis<3   Bild: Sara (Tror jag)'
Men nu orkar ja inte visa fler bilder, men ni kan ju gissa ist!
Kmr in ikväll igen!



Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

1: heter Rosa och är din hamster^^ haha



2: heter Alva och är en människa som är din lillasyster^^



3: heter kanske misshandlade mascara? och det är din misshandlade mascara^^^



4:heter emma och det är du och det är ju såklart en människa då^^



5: heter Kompis är det är en häst ^^ haha



( vet inte om jag förstod då men men ^^)kanske skre lite kneppt när jag skrev 5: heter.. osv men du förstår nog haha^^

2009-06-05 @ 19:34:59
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Sara! ;D Lugn lung, ja fattade;P^^ Och du hade alla rätt! Grattis!;P Hahaha xD Hur kunde du gissa rätt p allihop? Det är inte så att du känner mig måtro? ;D

2009-06-05 @ 20:01:04
Postat av: sara

haha bra, whoho, nä ja känner väll inte dig?:O jag är bara så bra på att gissa,? hehe^^men kundedufota med mig på tävlingen imorrn?:)

2009-06-06 @ 11:42:14
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Sara! Ja fick=D ;P

2009-06-06 @ 12:06:48

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0