:-P


Hej!
Godmorgon, tänkte jag skriva, men mja.. Kanske är lite för sent för det! Idag har jag varit hos tandläkarn, mamma ringde när jag var i stallet och sa att jag skulle dit idag, jag hade förstås glömt bort det jag:-P Vi fick vänta i tjugo minuter typ, och jag läste Min-Häst tidningar, och när vi kom in till tandläkarn (den skulle typ kolla om jag behövde tandställning) så gapade jag, den kollade och sedan - klart!! Fast jag var nöjd och glad, för jag slapp ju tandställning;) Fast så lång väntetid för att gapa en halv minut?=P

Vad gör jag nu? Jag slötittar på tv och bloggar.. och tittar ut, vad mörkt det är! Hm.. Blev sugen på kräm<3 Ska kanske.. Mm, det blir nog lite kräm till mig!:)

Imorgon är det Tisdag, Emilia och jag ska köpa.. Ja, vad ska vi köpa? Ett nagellack typ :-D Eller två!

Nu - kanske kräm;)

Jo.. Det var något mer, men vad? Kan ju återkomma igen när jag kommit på vad..
Hm..

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0