Baloo

Hej!

Imorse (vid nio) följde jag med Sara www.sarabubbis.blogg.se till Baloo (hennes sköthäst) :)
 
Jag hade tänkt skriva det, men igår orkade jag inte och imorse så vaknade jag först kl åtta, men sen somnade jag om och vaknade kvart i nio! :O  Fick rätt bråttom men hann precis upp till Sara när honh kom ut genom ytterdörren! ;D

Baloo var svår att få in från hagen, för hann ville inte komma fram.. Men tillslut fick vi ut hann, jag stog och prasslade med foder och dom andra hästarna ville ha, men inte Baloo, men Sara hämtade han medans dom andra hästarna stog vid mig (fast jag stog utanför staketet)

Baloo var ´väldigt lerig, så´vi red barbacka :)
 Han hade jättemysig trav och ryggen var mjuk<3 :D


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0