Baloo

Hej!
Vid niotiden åkte jag, Sara www.sarabubbis.blogg.se och hennes mamma upp till Saras sköthäst Baloo:D
Han var urgullig<3

Efter att vi mockat så red vi i padocken, men när Sara skulle galoppera så blev han rädd för något (antagligen tråden runt padocken) och bockade.. Sara ramlade av, men tur nog gick det bra! Han blev rädd en gång till, men då satt Sara kvar.

Sedan fick jag skritta på Baloo:D Han var jättemysig fast man man märkte att han var rädd, stackarn..<3


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

Baloo är världens näst sötaste häst<3 nästa gång ska du få trava:)

2009-10-24 @ 11:54:46
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0