Bilder från idag

Hej!

Idag köpte jag ingenting till mig, men julklappar till släkten blev det iallafall:-P
Hoppas dom blir glada, jag köpte ju något som var.. *huvudräkning* .. billigare än förra gången! Typiskt, aja, det behöver ju inte dom veta :-P





Emilias blogg: www.emmebloggare.blogg.se
Alvas blogg: www.alvasjungerochdansar.blogg.se
Anne har ingen blogg..
När vi kom hem och skulle leka kurragömma kom kameran fram, så har fotat så ni ska få se! :)






Annes jättefina halsband!


Alva





Emme












Anne










































Visst är jag och Alva rätt lika på den här bilden?=)














































Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0