Bus lr godis - igen!

Heej!:)

Efter lunch gick jag och Sara och lämnade jultidningarna, och sen så var vi hemma hos Sara och spelade dataspel och fikade :) Sedan gick vi hem till mig och spelade ''Wii Resort'' vi försöker slå Alvas rekord i surfing, och Sara lyckades slå det precis innan hon skulle hem=D Sedan cyklade vi, fast det gör vi alltid, okej, vi försöker slå Alvas rekord varje gång också^^

Nu har jag ätit tacos, Alvas kompis Melinda, ni vet hon som brukar vara med oss på travskolan, åt middag med oss, hon åt banan på sin tacos :-O Men, det var säkert gott :-P


Nu ska jag, Sara och Alva ut på ''Bus eller godis?'' Igen:-D Sara kommer snart hit och då ska vi sminka oss, och när Alvas kompis gått hem ska vi ut =)

Alva har iofs redan varit ute idag, och fick en chokladkaka med 74% kakao.
Sara och jag trodde inte att Alva och Melinda skulle gilla dom - Vi hade fel!
Fast vi tyckte inte om dom ..




Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0