Dagens planer - obestämda

Heej!

Idag tänkte jag cykla till ridskolan;) Fast får se.. Inte jättekul att fota själv.. Men - vem ska man fota med då? Sara www.sarabubbis.blogg.se har ju åkt bort, och jag hade ju kanske kunnat fota med Emilia www.emmebloggare.blogg.se men hon skulle iväg med fotbollslaget:/ Så antingen får jag cykla dit ensam eller så får jag skippa det och göra det någon annan dag istället.. Fast i eftermiddag ska vi på bio iallafall:-P Får väll vara ensam, för det är nog för kort tid att vara hos nån.. 

Gud vad fint väder det är idag! Snart tvingar jag mig själv upp på cykeln, för att inte få dåligt samvete över att sitta inne när solen skiner! 

Fast igentligen har jag ingen lust att fota idag.. Kan kanske övertala mamma eller pappa att åka in till biblioteket, måste ju ändå lämna tillbaks böckerna jag lånat och filmerna vi hyrde..

Japp, biblioteket nästa! Okej, jag har inte fått en ja än! Men - jag tänker inte ge mig:-P


Medans jag tjatar kan jag ju städa ordning i den här röran..


.. Och den här!

Vad gör batterierna i sminklädan?
Hm.. Dags att städa!

Sedan ska jag skicka iväg jultidningarna också, så då har jag att göra!

Trevlig dag (har datorförbud tills 15:00)!

Mvh Emma:)


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0