En stund kvar

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott, jag sov riktigt bra inatt, och var ganska pigg när jag vaknade imorse. Nu har jag ätit frukost och sedan har jag typ en timme på mig att hitta på något..

..Som vad?

Hm..


..lite mer hm..

Haha, något kommer man altid på! Kan ju sova bort timmen också, om jag inte kommer på något roligare, men det gör jag antagligen:-P


Jag vet inte riktigt hur dagen kommer att se ut, men..

..Jag bloggar när jag kommer hem och berättar!!


Fördrev tiden lite snabbt med att fota nu på morgonen :-P


Dörrkrans


Lampa



Blomma



Sötisen var trött..<3



Blommor


Skorpis<3


En hatt^^


Plastrosor:):):) (Har tråkigt för det är så segt att ladda upp bilderna:S)



Glasros? (eller om det är annat material)




Lampa



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0