Gäsp!

Godmorgon, någon morgonpigg som är vaken nu?
Jag är det iallafall, mamma väckte mig för att säga hejdå. Dom åker till Stockholm idag (mamma och pappa) och efter skolan åke vi till mormor och morfar och kommer hem på Söndag-kväll.. Jag vet somsagt inte hur uppdateringen kommer att bli, men jag ska förstås blogga lite iallafall!

Oj! Här kommer Alva och sätter sig på köksbänken och sitrrar in i ett skåp:P
*Godmorgon, Alva.*
*Godmorgon* Oj, du lät faktist rätt pigg, Alva!

Alvas blogg heter www.alvasjungerochsdansar.blogg.se
Dock har hon skrivit typ.. 3 inlägg kanske? och jag ett med mycket bilder:-P

Men nu ska jag duscha, klä på mig och äta frukost! Fast har ju gått ner så frukosten blir först;)


^^

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0