Idag:

Godmorgon! Idag är det Lördag, vad ska ni hitta på?:) Själv så ska jag och Sara typ köpa julklappar idag, (tidigt, men det är inte riktigt en julklapp, avslöjar längre fram i tiden..) fast först ska Sara www.sarabubbis.blogg.se till Baloo (hennes sköthäst) men sen ska vi åka:)

Just nu så sitter jag i nattlinnet och bloggar, men ska snart byta om och äta frukost:)
Funderar på om jag ska orka måla naglarna, men vet inte riktigt.. Om jag gör det blir det förmodligen tånaglarna, för dom behöver verkligen fräschas upp, och klippas!

-(jag) Alva?
-(Alva) Mm?
-(jag) Asså hur kan du lyssna på musik samtidigt som du tittar på tv?
-(Alva) Jag tittar inte på tv, jag håller på med bilder!
-(jag) Men.. Ska du då ha på teven?
-(Alva) Ja!
-(jag) Varför??
-(Alva) Därför att jag ska!


Haha, satt och frågade Alva medans jag skrev:-P Tur att hon sa något roligt, annars hade det ju inte blivit kul om hon t.ex stängt av teven!

Har fortfarande inte fått några frågor (från frågestunden) men det är väll antagligen bara att vänta..


Ska visa bilderna jag fotade igår nu:)








































Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0