Idol ikväll

Heej!
Det blev läsning och slötittande på tv i eftermiddag. Efter (och före) middagen har jag målat naglarna, blev ljusrosa:-P Bild kmr kanske.. Först fixade jag fransk manikyr, men det blev inge bra:/

Ikväll ska jag se på Idol:)

Vad ska ni göra?

Kom förresten på vad jag tänkte skriva förut!
Imorse när vi kom till travskolan så hade Salles vattenkopp (en elektrisk hink där hästarna genom att trycka med nosen mot t.ex en metallplatta får vatten) börjat läcka och boxen var full med vatten, eller full och full, spånet var genomblött och Salmiak hade vatten upp till hovarna typ. Stackarn, har hänt en gång förut (för länge sen) fast då läckte Gustavs också,, Uff, stackarna..<3 Kan ju inte ha varit roligt för Camilla heller att ta ut allt blött spån, sen är det ju inte billigt med spån och vatten.. Fast det var bara Showgun som var rädd för vattnet (Vattnet rann ur boxen till avloppet, och då Salles box är närmast stalldörren så rann ju vattnet över så man var tvungen att gå igenom det för att komma ut) men det gick bra.




Vatten+

El=Elektrisk vattenkopp! :-P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0