Kanelbullens dag

Hej! Idag är det Kanelbullens dag, visserligen är dagen snart slut, men har inte haft tid att blogga förren nu=( Har ni ätit någon kanelbulle idag? Jag åt en idag, när vi var på kalas, lillkusinen fyller ju tre år!<3 Grattis!:) Hon fick en jättefin rosa prinsessklänning av hennes farfar, (och vår) den var jättesöt och Nora blev förstås överlycklig! Av oss fick hon ett par rosa strumpbyxor och en lila klänning:) Alva var dock inte där, utan hos en kompis som också hade kalas. Nora var supersöt när mamman till hennes kusin (inte min) kom dit (kusinen hade åkt med mormor) och frågade mig:

-(Nora) Kommer Alva nu?
-(jag) Nää, Alva kommer inte idag.
- (Nora) Alva måste komma på mitt kalas!!
- (jag) Alva kommer en annan dag istället.
- (Nora) Braa! :D (ingen smileys i ett samtal visserligen, men kände att den borde vara där)

Just det, kanelbullar pratade jag om! Jaa, vad ska jag säga om kanelbullar? Att dom är goda med strösocker på, och att det ska vara kanel och söcker i:-P Sedan så är det gott att äta dom som deg fast med socker och kanel, ska det vara kardemumma också? Aja, det är gott iallafall!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0