Kortdag

Hej!
Idag fick vi sluta redan tjugo över tolv, för hk:n (hemkunskap) var inställd.. Iallafall, när jag var på väg hem, så står bokbussen där!;) Kutade dit och lånade en bok, som jag läst nu:)

Sen ska jag och mamma baka kladdkaka:P

Hm.. Det var bara jag och tre tjejer till i min klass som var friska idag (annars är vi ca 10 st)

Nu ska jag fortsätta läsa:)


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Emilia

tack för att du bloggade åt mig igår och fina bilder jag mår bättre än igår ha det bra.

2009-10-20 @ 14:09:04
Postat av: sara

är ni bara 10 st i din klass?

2009-10-20 @ 14:24:01
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0