Mössa

Hej!
Skolan har slutat, för dagen iallafall:-P Och jag, mamma och Alva ska åka och köpa en mössa till mig och skor till Alva! www.alvasjungerochdansar.blogg.se Ska titta in i bokhandeln också, kanske hittar någon rolig bok att tjuvläsa lite ur? Tycker ni att det är okej att tjuvläsa i bokhandeln? Jag tycker man borde få det, för att ta reda på om man vill ha en bok eller inte och så.. Det kanske inte är okej att läsa ut hela boken typ, men lite borde man väll få läsa! ;)  Vad tycker ni?
Rätt eller fel att tjuvläsa i bokhandeln?

Skulle ju förresten avslöja vad den andra färgen är på ''byrån''

Det är...




SNORGRÖÖN!! Okej, snorgrön kanske den inte är, men grönast i butiken var den!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0