Ridning

Hej!
Idag har jag ridit=D Jag hade Capten och det var hoppning:) Hm.. Dom byggde upp ett hinder och bommar framför (ca 10 m) som vi först skulle komma på efter att vi värmt upp. Sedan blev bommarna också ett hinder, och så hoppade vi det Hm.. Sen hände inget mer..


Imorgon är det fredag! Snart heelg!
Vad ska ni göra i helgen?

Idag har  jag brutit tre naglar!:O Först två i stallet och sedan en i duschen!:( Men, bara att spara ut igen!
Har snabbmålat dom, för tror dom håller bättre då:D
På tal om färg, imorse innan vi skulle gå åkte sprutfärgen fram! Hihi, kunde bara inte låta bli;) Blev först bruna slingor fast när jag sprutade på mer blev det mer rött och på större områden, så mer fläckaktigt, och mest uppe vid hårbotten:-P Men det försvann förstås när jag duschade:/ Skulle vilja färga håret tror jag.. Typ slingor i någon rolig fär, t.ex snorgrön:-P Mja, kanske inte med riktig färg som inte går bort i duschen, det kan förresten bli svårt att få tag på snorgrön hårfärg! (Snorgrön, grön, blå och gul är mina favoritfärger!)


Nu ska jag göra läxa iallafall, eller göra och göra, träna glosor!

Trevlig kväll!<33

Kram Emma!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0