Ridningen:

Hej!

Jag tänkte beratta om ridningen innan jag gör läxan:)

Hoppas ni haft en trevlig dag förresten!:)

Jag hade Nora idag och vi red över bommar samt ett litet (pytte, knappt hinder, dom sprang över) hinder som vi skulle springa över.

Nora var jättepigg. Vi red in på stora mittvolten efter att vi värmt upp med lite skänkelvikningar, där fattade vi galopp och red ut på spåret. Sedan skulle vi komma på tre galoppbommar, men ist för att lugnt galoppera över bommarna så rusade Nora antingen över dom eller så skuttade hon över dom i ett jättesprång så jag nästintill flög iväg!^^ 

Sedan fick jag titta på när dom gjorde övningen i andra varvet, vår ridlärare sa att hon var för stark..

Nästa gång är det hoppning, undra om jag får byta då?

Om hon var som idag, så antagligen..

Men, läxan väntar..:/

Kram!

/Emma, Emma, Emma & Kompis, Kompis, Kompis!

Haha:-P Har sjukt dålig humor, även när jag inte är trött, fast den har ni inte
träffat på så mycket i bloggen än! Oj, skrämde jag upp er?
Förlåååt *Hundvalpsögon* Haha:-P




Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0