Ridningen

Hej!

Idag hade jag Nora, en ganska stor (okej, hon är säkert på gränsen till storhäst) och väldigt snabb häst! Hon sprang iväg med mig, och jag gjorde volter (fast hon var lätt att ställa och formade sig efter skänkeln vid volt) och försökte få henne att ta det lugnt.. Uff, gick inte alls bra! Fast hon hade urmysiga gångarter. Fick så dåligt samvete eftersom jag var i vägen för resten av gruppen och förstörde för dom, t.ex att vi gick in på volter för att Nora skulle bli lättare att hålla. Bara en fråga, hur snubblar en häst på väggen??:S Det lyckades Nora göra, gud vad rädd jag blev! Aja, nästa gång blir det vintervantar för att händerna ska överleva! Haha, närå, vem vet, kanske inte ens har Nora nästa gång?


Stackars Frans är halt..:(

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0