Rolig dag på travskolan - vill börja köra!

Hej!:)

Jag sov ju hos Sara igår, och vi spelade först Wii hos mig, sedan lånade vi böcker på bokbussen och därefter spelade vi ''Mitt djursjukhus'' (tror jag det heter) hemma hos Sara:)

Idag så var vi ju på ''prova på att köra'' - grejen:) Det var jätteroligt! Först fick jag och Sara ta in Russin och Salmiak, och sedan borstade vi hästarna som skulle vara med ( Kompis, Salmiak och Russin, Gustav blev bara borstad) och sedan visade dom hur man selade och sedan fick man testa själv :)


Sen skulle vi ju testa på att köra! Sara och jag (och några till) fick köra Kompis<3:)
Då fick man köra några varv och en ledare satt i:) Det var jätteroligt, och det tyckte nog alla!

Sedan selade vi av, borstade hästarna och sedan fick dom gå ut i hagen.
Därefter gick Sara och jag hem..


Nu har vi spelat Wii först med Alva och hennes kompis, och sedan gick vi hem till Sara och spelade ''Mitt djursjukhus'' :)


Nu ska jag snart äta middag, och sen ska vi (jag, mamma och Alva) åka och köpa täckbyxor m.m



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0