Solglasögon



Emilia tyckte att jag skulle ha en ''tävling'' om vem som solglasögonen passade bäst på, så tänkte att ni (om det finns någon läsare) fick kommentera och säga vad ni tycker! :)





Emilia

Solglasögon nr 1 - Emme - stora.


Solglasögon nr 2 - Emme - hjärtan.


Solglasögon nr 3 - Emme - rosa.


Solglasögon nr 4 - Emme - allihop!


Angelica


Solglasögon nr 1 - Anne - stora.


Solglasögon nr 2 - Anne - hjärtan.



Solglasögon nr 3 - Anne - rosa.


Solglasögon nr 4 - Anne - Allihop!



Emma (jag)



Solglasögon nr 1 - Emma - stora



Solglasögon nr 2 - Emma - hjärtan.



Solglasögon nr 3 - Emma - rosa.



Solglasögon nr 4 - Emma - Allihop!




Hur ni ''röstar'':

Ni kopierar texten som står under bilden med nummer och namn och sätter in det i en kommentar:)

Hoppas ni tycker det här är roligt! :)

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Emma

Jag visar hur man ''röstar'':

Tex:

Hjärtkategori:Solglasögon nr 2 - Emme - hjärtan.

Storkategori:Solglasögon nr 1 - Anne - stora.

Rosakategori:Solglasögon nr 3 - Emme - rosa.

Allakategori:Solglasögon nr 4 - Anne - Allihop!



Hoppas detta gjorde det lätt att förstå!

Mvh Emma:)

2009-10-28 @ 20:20:32
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0