Soommarloov!

Heej!

Och äntligen är det sommarlov igen!!:D

Okej, höstlov iallafall.. Men, det är ju också jättebra:D

Pratade med Bus Johan på väg in från hagen:

-Nu har vi skolelever höstlov! Går du i skolan Bus Johan?
-Jaså, ni går i skolan i hagen! Och Russin är lärare. Jaha..
-Har ni också lov!? Vad ska du göra då?
-Okej, du vet inte riktigt.. Ikväll då?
-Ahaa, äta hö!

(Det var jag som låtsades att Bus Johan svarade, men här är det bara jag som pratar och svarar på det Bus Johan ''sagt''

Idag var vi bara nio st i klassen (totalt är vi ca 22) och vi har sett på Titanic, sett på fteater och spelat bingo;)


Efter skolan gick vi först hem till Sara www.sarabubbis.blogg.se och fikade och sedan tog vi med kamerorna ner till travskolan:D

Där släppte vi in ponnysarna innan vi gick hem:)

Jag tänkte visa bilderna jag fotade, fast det var typ 7 st:P






Okej, tre bilder :-P


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0