Svara på frågor

Hej! Eftersom ingen frågat, så hittar jag på egna frågor!:)

Favoritfärg? Blå, snorgrön och gul.

Favoritmat? Hm.. Jag vet faktist inte, jag gillar väll allt:)

Favoritfrukt? Äpple


Favorithäst? Kompis säklart!<333:D

Favorithäst på ridskolan? Frans


Husdjur? Skorpan<33


Syskon? Alva www.alvasjungerochdansar.blogg.se


Kamera? Lånar pappas Canon EOS 400D 


Favoritmotiv?
Kompis<3



Favoritfilm? Hm.. Jag vet inte riktigt..



Favoritbok? Hm.. Just nu är det ''Fly Elke!'' Det kommer komma en recension på den snart!



Datorspel? Sims 3 (det ända dataspel jag spelar)



Hoppas ni är nöjd med detta, var kul med bilder till tycker jag!:)

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0