Teori

Heej!
Tyvärr så har det ju blivit jättedålig uppdatering under dagen, som det tyvärr alltid blir på Torsdagar.. Skulle vara bra om jag hann hem efter skolan, men vi slutar nästan halv fyra och ska man gå upp så hinner man absout inte! Idag hade vi iallfall teori:( Vi tränade först lite på tecken och sådant. Sedan hade vi tävling då man delade upp gruppen i två lag, och sedan skulle en rita något ridläraren viskat (t.ex en hovkrats) och sedan skulle gruppen gissa. Om inte ens egen grupp lyckades gissa rätt inom en minut fick andra gruppen gissa istället! Hihi, det var bara jag som ritade så dåligt så ingen kunde gissa vad det var!:P Jag som ritade så duktigt, först ett sträck med en hand längst upp och sedan en gubbe som satt på en häst och massa pilar på pinnen.
Kan ni gissa vad det var?


(Svar: spö)




Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0